Pāriet uz galveno saturu
1915. gadā
L.A. Džeksons nodibina uzņēmumu “The London Rubber Company” un pārdod importētos prezervatīvus un bārddziņu piederumus.
1929. gadā
The London Rubber Company (LRC) reģistrē zīmolu “Durex”.
1950. gadā
Durex laiž klajā savu pirmo prezervatīvu ar lubrikantu.
1953. gadā
Durex ir pirmais zīmols, kas izstrādā un sāk izmantot elektronisko pārbaužu metodi.
1960. gadi
Durex laiž klajā pasaulē pirmo anatomiskas formas prezervatīvu.
1970. gadi
Durex ir pirmais prezervatīvu zīmols pasaulē, kas tiek reklamēts daudzās valstīs.
1990. gadi
Durex ir pirmais prezervatīvu zīmols, kas kā standartu apstiprina globālu “kvalitātes zīmogu”.
1995. gadā
Durex savā piedāvājumā iekļauj krāsainus un aromatizētus prezervatīvus.
1996. gads
Durex ir pirmais prezervatīvu zīmols, kas izveido savu tīmekļa vietni. Tagad tam ir 42 atsevišķas vietnes valstīs, kurās Durex ir pārstāvēts.
1997. gadā
Durex ievieš prezervatīvus bez lateksa — Real Feel klāstu, kuros izmantots jauns Durex izstrādāts alerģiju neizraisošs materiāls: sintētiskais poliuretāns. Tas ir mīkstāks un elastīgāks par dabīgu gumijas lateksu.
1998. gads
Durex ir pirmais prezervatīvu ražošanas uzņēmums, kurš veic globālu pētījumu par dzimumdzīves labklājību un publicē tā rezultātus.
2001. gadā

Durex laiž klajā Pleasuremax. Tas padara Durex par pirmo prezervatīvu zīmolu, kas pārdod prezervatīvus gan ar rievotu, gan punktotu reljefu.

2003. gadā
Durex laiž klajā aizraujošu Play lubrikantu klāstu.
2005. gadā
“Durex Network” uzsāk pētījumu ciklu “Face of Global Sex”, lai pētītu cilvēku seksuālās uzvedības aspektus, ko veido kā informatīvu materiālu akadēmiķiem un politikas veidotājiem.
2008. gads
Lai popularizētu drošu seksu jauniešu vidū, Durex aicināja jauniešus vecumā no 16 līdz 24 gadiem radīt unikālu plakātu par seksuālo veselību — plakātu, ko viņi radījuši saviem vienaudžiem.
2009. gadā
Durex svin 80 gadu jubileju!
2010. gadā
Durex atbalsta ANO Iedzīvotāju fonda iniciatīvu “Condomize!” Starptautiskajā AIDS konferencē Vīnē, ziedojot 220 000 prezervatīvu.
2010. gadā
Reckitt Benckiser nopērk Durex.
2010. gadā
Durex iepazīstina ar Performax Intense prezervatīvu, kas palīdz pāriem kopīgi sasniegt orgasmu. Ar 5% benzokaīnu saturošu iekšējo slāni un stimulējošu ārējo struktūru, tas var palīdzēt ilgstošākam un intensīvākam seksam.
2019. gadā
Durex svin 90 gadu jubileju!