Pāriet uz galveno saturu

1915. gadā

L.A. Džeksons nodibina uzņēmumu “The London Rubber Company” un pārdod importētos prezervatīvus un bārddziņu piederumus.

1929. gadā

The London Rubber Company (LRC) reģistrē zīmolu “Durex”.

1950. gadā

Durex laiž klajā savu pirmo prezervatīvu ar lubrikantu.

1953. gadā

Durex ir pirmais zīmols, kas izstrādā un sāk izmantot elektronisko pārbaužu metodi.

1960. gadi

Durex laiž klajā pasaulē pirmo anatomiskas formas prezervatīvu.

1970. gadi

Durex ir pirmais prezervatīvu zīmols pasaulē, kas tiek reklamēts daudzās valstīs.

1990. gadi

Durex ir pirmais prezervatīvu zīmols, kas kā standartu apstiprina globālu “kvalitātes zīmogu”.

1995. gadā

Durex savā piedāvājumā iekļauj krāsainus un aromatizētus prezervatīvus.

1996. gads

Durex ir pirmais prezervatīvu zīmols, kas izveido savu tīmekļa vietni. Tagad tam ir 42 atsevišķas vietnes valstīs, kurās Durex ir pārstāvēts.

1997. gadā

Durex ievieš prezervatīvus bez lateksa — Real Feel klāstu, kuros izmantots jauns Durex izstrādāts alerģiju neizraisošs materiāls: sintētiskais poliuretāns. Tas ir mīkstāks un elastīgāks par dabīgu gumijas lateksu.

1998. gads

Durex ir pirmais prezervatīvu ražošanas uzņēmums, kurš veic globālu pētījumu par dzimumdzīves labklājību un publicē tā rezultātus.

2001. gadā

Durex laiž klajā Pleasuremax. Tas padara Durex par pirmo prezervatīvu zīmolu, kas pārdod prezervatīvus gan ar rievotu, gan punktotu reljefu.

2003. gadā

Durex laiž klajā aizraujošu Play lubrikantu klāstu.

2005. gadā

“Durex Network” uzsāk pētījumu ciklu “Face of Global Sex”, lai pētītu cilvēku seksuālās uzvedības aspektus, ko veido kā informatīvu materiālu akadēmiķiem un politikas veidotājiem.

2008. gads

Lai popularizētu drošu seksu jauniešu vidū, Durex aicināja jauniešus vecumā no 16 līdz 24 gadiem radīt unikālu plakātu par seksuālo veselību — plakātu, ko viņi radījuši saviem vienaudžiem.

2009. gadā

Durex svin 80 gadu jubileju!

2010. gadā

Durex atbalsta ANO Iedzīvotāju fonda iniciatīvu “Condomize!” Starptautiskajā AIDS konferencē Vīnē, ziedojot 220 000 prezervatīvu.

2010. gadā

Reckitt Benckiser nopērk Durex.

2010. gadā

Durex iepazīstina ar Performax Intense prezervatīvu, kas palīdz pāriem kopīgi sasniegt orgasmu. Ar 5% benzokaīnu saturošu iekšējo slāni un stimulējošu ārējo struktūru, tas var palīdzēt ilgstošākam un intensīvākam seksam.

2019. gadā

Durex svin 90 gadu jubileju!